Загальна кількість переглядів сторінки

середу, 26 лютого 2020 р.

Ти себе Українкою назвала

Поетичні хвилинки до дня народження Лесі Українки

           Поетеса, письменниця,перекладач, культурний діяч, - і все це про тендітну жінку, яка ніколи не здавалась, не корилася труднощам, йша вперед, долаючи біль і хворобу.
"Ні,  я жива, я буду вічно жити, я  в серці маю те , що не вмира"
Ці слова вселяють у нас віру і надію йти до своєї мети, долаючи на шляху всі перешкоди
Я на гору круту, кремяную
Буду камінь важкий підіймать
І, несучи вагу ту страшную
Буду пісню веселу співать.

Творчість письменниці лишає слід у душі кожного.  Михайло Павлик писав про Лесю Українку:
"Леся приголомшила мене своєю освіченістю й тонким розумом. Я думав, що вона живе лише поезією. але це далеко не так. Для свого віку - це геніальна жінка. Ми говорили з нею дуже довго, і в кожному її слові я бачив розум і глибоке розуміння поезії, науки і життя."

         Із року в рік, 25 лютого, ми відзначаємо день народження славетної дочки Волинського краю та всього українського народу. 
І цього року бібліотека с. Сереховичі відсвяткувала день народження письменниці поетичною хвилинкою, у якій взяли участь учні початкових класів.

  

Немає коментарів:

Дописати коментар